فان باز |عکس بازیگران،مد روز،جک

در فان باز هر روز مطالب جدید درمورد عکس بازیگران ،مد،موزیک،فیلم،جک قرار میگیرد

فان باز |عکس بازیگران،مد روز،جک

در فان باز هر روز مطالب جدید درمورد عکس بازیگران ،مد،موزیک،فیلم،جک قرار میگیرد

در فان باز هر روز مطالب جدید درمورد عکس بازیگران ،مد،موزیک،فیلم،جک قرار میگیرد

پیوندهای روزانه

عفونت گوش کودک ناشی از چیست

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۰۳ ب.ظ

عفونت گوش کودک ناشی از چیست

اگر گوش های کودکتان را پس از هر بار استحمام به طور کامل خشک ننمایید و به طور مرتب ان ها را تمیز ننمایید پس از مدتی عفونت میکندو باعث درد ,ورم و عفونت گوش ها  میشود .

یک متخصص کودک بی قراری کودک ناشی از درد را نشانه اوتیت یا همان عفونت گوش تعریف می کندو اظهار کرد: در فصل زمستان بیشترین مراجعه کودکان به کلنیک ها در اثر سرماخوردگی است که ابتلا به اوتیت را افزایش می دهد.

دکتر اکبر کوشانفر با اشاره به اینکه در فصل زمستان تعداد زیادی از کودکان به سرماخوردگی مبتلا می‌شوند، گفت: بیماری اوتیت (عفونت گوش) یکی از عوارض ابتلا به سرماخوردگی است که بیشترین علت مراجعه کودکان به کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها در فصل زمستان سرماخوردگی است. بنابراین ابتلا به سرماخوردگی می‌تواند موجب افزایش احتمال ابتلا به اوتیت در کودکان شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه شیوع عفونت به گوش در هنگام سرماخوردگی به علت باریک بودن مسیر هوا در آن سریع‌تر است، تصریح کرد: بیقراری و درد گوش از علائم ابتلا به بیماری اوتیت است که ممکن است تا یک هفته ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: تشخیص این بیماری به صورت معاینه گوش و مشاهده قرمزی پرده گوش است. بنابراین پس از ابتلا به اوتیت باید به پزشک مراجعه کرد.

کوشانفر آبریزش بینی، تب و سرفه‌های مکرر را از علائم ابتلا کودکان به سرماخوردگی دانست و یادآور شد: سرماخوردگی اغلب یک بیماری ویروسی است و حداکثر زمان بهبودی آن ۱۰ روز است، اما در صورت ابتلا کودکان به این بیماری باید بیشتر از قبل به تغذیه آن‌ها توجه کرد.

در پایان مطالب به این نکته اشاره میکنیم که اوتیت از طریق پزشک متخصص کنترل و بهبود می یابد و استفاده از مرکبات در هنگام ابتلا به اوتیت و سرماخوردگی در بهبود این بیماری نقش ویژه ایی دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی