فان باز |عکس بازیگران،مد روز،جک

در فان باز هر روز مطالب جدید درمورد عکس بازیگران ،مد،موزیک،فیلم،جک قرار میگیرد

فان باز |عکس بازیگران،مد روز،جک

در فان باز هر روز مطالب جدید درمورد عکس بازیگران ،مد،موزیک،فیلم،جک قرار میگیرد

در فان باز هر روز مطالب جدید درمورد عکس بازیگران ،مد،موزیک،فیلم،جک قرار میگیرد

پیوندهای روزانه

دانلود بازی شکارچی سیاه چال نسخه پنجم برای اندروید به همراه دیتا

۱۰۰درصد تست شده بدون خطای لایسنس – فیلت-رشکن نیاز است
پیشنهاد ویژه به دوستداران بازی های اکشن و آر پی جی

دانلود بازی در ادامه مطلب ...

dungeon hunter 5 نسخه پنجم بازی معروف شکارچی سیاه چال برای اندروید میباشد که چندی پیش در گوگل پلی قرار گرفته شده است این بازی توسط کمپانی بزرگ و معروف گیملافت طراحی شده است بازی در سبک اکشن برای دوستداران سبک اکشن و نقش افرین , نسخه ی پنج بازی بدین صورت در گوگل پلی عرضه شده است: “پس از شکست تهاجم شیطان در Kingdom of Valenthia دنبا در هم می پاشد و تنها رزمندگان می توانند دنیا را از این وضعیت خارج کنند!” هم اکنون شما در نقش شخصیت اصلی بازی با در دست گرفتن سلاح های قدرتمند به نبرد با دشمنان و شیاطین می روید و  این وظیفه ی شماست که با شجاعت و قدرتی که دارید به نبرد با دشمنان رفته و نابودشان کنید! اگر به بازی های اکشن با گرافیک خیره کننده و گیم پلی اعتیاداور علاقه دارید و به دنبال یکی از بهترین، اعتیاداورترین و مهیج ترین های این سببک هستید بدون هیچگونه شکی بازی خارق العاده ی Dungeon Hunter 5 را دریافت کنید!

 برخی از ویژگی های بازی اکشن Dungeon Hunter 5 اندروید :

* کمپین Single-Player برای مبارزه با تیم خود به صورت تک نفری

* بازی در حالت تک نفره در ۵ دنیای خارق العاده ی مختلف

* حالت چند نفره (مولتی پلیر) جدید با نام Strongholds

* مدیریت سنگر و قلعه خود و دفاع از ان ها در برابر دیگران

* در اختیار قرار دادن ده ها سلاح های قوی برای استفاده

* ماموریت های روزانه و هفتگی برای دریافت امتیازها

* گرافیک خیره کننده کنسول مانند با گیم پلی اعتیاداور

بازی Dungeon Hunter 5 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما به عنوان اولین وبسایت ایرانی ان را به همراه فایل دیتا و نصبی به صورت کاملا اختصاصی در اختیار شما قرار می دهیم که توسط تیم فارسروید تست شده و می توانید با خیال راحت ان را دریافت کنید ؛ کپی برداری از این پست تنها با ذکر منبع فارسروید مانعی ندارد!!

نقد بازی از دیدگاه فارسروید : در تست بازی Dungeon Hunter 5 واقعا دارای گرافیکی خیره کننده بود و آن را می توان بهترین و اعتیاداورترین سری بازی های Dungeon Hunter معفری نمود و در ان مکان ها و محیط های جدید به همراه ویزگی های جدید تجربه بهترین بازی RPG را برایتان به ارمغان می اورد، اگر دوستدار بازی های اکشن هستید برای دانلود Dungeon Hunter 5 لحظه ای درنگ نکنید!

توجه داشته باشید که : بازی Dungeon Hunter 5 آنلاین است و برای بازی کردن به اینترنت نیاز دارد ؛ یعنی اینترنت همیشه باید وصل باشد (همانند نسخه های پیشین) و برای اجرای اولیه سینک بودن به جیمیل نیاز است.

تغییرات نسخه ی v1.0.0J :

* انتشار نسخه اول در گوگل پلی.

 

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.gameloft.android.ANMP.Gloft5DHM را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

حجم فایل دیتا پس از خارج شدن از حالت فشرده = ۱۳۰۰ مگابایت



لینک دانلود فایل ها

برچسب ها: Download Dungeon Hunter 5 Android Apk + Obb SD - Google Play,دانلود بازی اندروید,دانلود بازی جدید اندروید,دانلود بازی جدید برای اندروید,دانلود بازی سیاه چال برای اندروید,دانلود جدیدترین بازی ها برای اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی